De nya apotekens pr-strategier
Efter avregleringen är de nya apoteken i uppstartsfasen av sin verksamhet. Veckans Brief har kartlagt svenskarnas nya medicinförråd och försökt ta reda på hur kunderna ska hitta rätt – deras strategier, positionering och viktiga frågor. Men hur de olika kedjorna ska spendera sina pengar vill de helst hålla för sig själva
Efter avregleringen är de nya apoteken i uppstartsfasen av sin verksamhet. Veckans Brief har kartlagt svenskarnas nya medicinförråd och försökt ta reda på hur kunderna ska hitta rätt – deras strategier, positionering och viktiga frågor. Men hur de olika kedjorna ska spendera sina pengar vill de helst hålla för sig själva
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.