Efter avregleringen är de nya apoteken i uppstartsfasen av sin verksamhet. Veckans Brief har kartlagt svenskarnas nya medicinförråd och försökt ta reda på hur kunderna ska hitta rätt – deras strategier, positionering och viktiga frågor. Men hur de olika kedjorna ska spendera sina pengar vill de helst hålla för sig själva

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

De nya apotekens pr-strategier 2010-05-05T20:51:04+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion