Tävlingen avgörs i två klasser, för små och för större pr-byråer. Byråer som kvalificerar sig har haft minst tio referenskunder som har gjort åtta bedömningar i olika kategorier. Bedömningarna bygger på intervjuer med kunderna.
Den stora överraskningen i årets upplaga är att varken Grayling eller Springtime blev nominerade.
 
nominerade
pr-byråer – 8-25 miljoner kronor
Agency
Aspekta
Friends Agenda

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

De kan bli årets byrå 2013-01-31T14:58:03+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion