”Dagens och gårdagens arenor”

Arenor kommer och går. Alltså arenor att driva opinion och kommunikation ifrån. En säker arena att skapa uppmärksamhet kring är en utmärkelse, inte minst inom marknadsföring. Minns ni när DN ordande reklamtävlingen 48 timmar och utomhusbolaget JCDecaux ordnade tävlingen Ute? Nu är det Tiktok som ordnar en utmärkelse som ska öka de kreativa insatserna i kanalen.
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.