Liksom ett flertal år tidigare anordnar branschorganisationen Sveriges Kommunikationsbyråer, Komm, tillsammans med Citypaketet en turné i Sverige med de vinnande bidragen från den internationella tävlingen Cannes Lions.
 
Turnén inleds i Stockholm den 14 oktober, går vidare till Malmö den 20 oktober och avslutas i Göteborg den 21 oktober

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Cannes Lions-bidragen till Sverige 2010-09-23T01:45:44+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion