Cannes Lions-bidragen till Sverige
Liksom ett flertal år tidigare anordnar branschorganisationen Sveriges Kommunikationsbyråer, Komm, tillsammans med Citypaketet en turné i Sverige med de vinnande bidragen från den internationella tävlingen Cannes Lions.
Turnén inleds i Stockholm den 14 oktober, går vidare till Malmö den 20 oktober och avslutas i Göteborg den 21 oktober
Liksom ett flertal år tidigare anordnar branschorganisationen Sveriges Kommunikationsbyråer, Komm, tillsammans med Citypaketet en turné i Sverige med de vinnande bidragen från den internationella tävlingen Cannes Lions.
Turnén inleds i Stockholm den 14 oktober, går vidare till Malmö den 20 oktober och avslutas i Göteborg den 21 oktober
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.