Byråkriget om de datadrivna insikterna
I takt med att uppdragsgivarna blir mer kundinsikts- och datadrivna intensifieras striden om insiktsuppdragen där tunga byråer konkurrerar och insiktserbjudandet vässas. Trots att insiktssegmentet växer vill byråerna inte kalla sig insiktsbyråer, detta för att undvika att förväxlas med företag som Kairos, Novus, Kantar, Augur eller Grasp. Det här martech-segmentet handlar om datadrivna kundinsikter som ska
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.