Årets digitala annonsörer, enligt The Drum
EXTERNT. Här är vinnarna i The Drum Awards för bästa digitala annonsering i Asien-stillahavsregionen 2022. 5Gums kampanj Team Clutch (framtagen av Twitch), tog hem topppriset Grand Prix samt bästa användning av gaming. Moxys kampanj Where Brave Starts (Qumin) prisades som juryns personliga favorit och vann även guld i kategorierna branded content och resor/nöje/turism/sport. Högst upp
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.