Appelberg byter kostym
Contentbyrån Appelberg firar 35 år med en ny varumärkesprofil. B2b-byrån Appelberg har arbetat om sin branding med ny hemsida och grafisk profil. Detta för att bättre spegla byråns digitala erbjudande. Den nya grafiska profilen ska vara kärnfull och estetisk, skriver Appelberg i ett mejlutskick. I Appelbergs nya identitet ska typografin vara en viktig del av
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.