Amerikansk opinionsbildning på svensk FB-mark
META-REKLAM. En amerikansk ideell organisation tar sig in bland veckans största reklamspenderare på Facebook. Systembolaget toppar listan över de aktörer som spenderade mest på reklam på Facebook under den senaste veckan, perioden 12-18 augusti inom sociala frågor, val eller politik. Systembolaget spenderade 144 332 kronor fördelat på 26 annonser för att lyfta kampanjen Annorlunda av en
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.