Jag vet inte om ni har märkt det. Men alla pratar innehåll, och kanske ännu hellre om "content". Och det kommer från alla håll. Handelsbanken som fyller en hel tv-kanal med sitt egna innehåll. Eventbyråerna som vill utveckla stora galor och turnéer som andra ska köpa in sig i och kommunicera kring. Pr-byråer som vill hitta sätt att producera det rörliga material kunderna skriker efter. Microsoft som köper in sig i minisåpan Blå Linjen

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

”Alla pratar content” 2013-02-21T14:07:10+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion