”Alla pratar content”
Jag vet inte om ni har märkt det. Men alla pratar innehåll, och kanske ännu hellre om "content". Och det kommer från alla håll. Handelsbanken som fyller en hel tv-kanal med sitt egna innehåll. Eventbyråerna som vill utveckla stora galor och turnéer som andra ska köpa in sig i och kommunicera kring. Pr-byråer som vill hitta sätt att producera det rörliga material kunderna skriker efter. Microsoft som köper in sig i minisåpan Blå Linjen
Jag vet inte om ni har märkt det. Men alla pratar innehåll, och kanske ännu hellre om "content". Och det kommer från alla håll. Handelsbanken som fyller en hel tv-kanal med sitt egna innehåll. Eventbyråerna som vill utveckla stora galor och turnéer som andra ska köpa in sig i och kommunicera kring. Pr-byråer som vill hitta sätt att producera det rörliga material kunderna skriker efter. Microsoft som köper in sig i minisåpan Blå Linjen
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.