Varumärkessyfte viktigast för Gen Z
EXTERNT. Brand Purpose (varumärkessyfte) är högt prioriterat av Generation Z. Det visar en rapport från BBDO. BBDO har undersökt vilka saker asiatiska konsumenter i målgruppen Gen Z (personer födda 1997-2012) efterfrågar mest från företag och organisationer. Rapporten visar att konsumenterna främst efterfrågar av företagen och organisationerna att agera ledare och bidra med lösningar på sociala,
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.