"Mediebranschen har sett stora utvecklingar sedan det senaste riksdagsvalet, framförallt innehållsleverantörernas förmåga att via digital annonsteknik anpassa sig till förändrade konsumtionsbeteenden. De kampanj- och innehållsskapare som använder sig av digital marknadsföring för att nå väljare kommer att vara de stora vinnarna i kommande valkampanjer

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

#VAL2018: ”Dags att börja träna på digitala kampanjer” 2016-06-03T16:46:27+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion