Utveckla din kundupplevelse
– En organisation behöver kontinuerligt utveckla och förbättra kundupplevelsen för att följa och anpassa sig till sina kunder och sin omvärld. Det är organisationerna som förstår och klarar av att göra det som lyckas bäst, säger Fredrik Udd, ny vd på Daymaker.
Vilka är de första faktorerna ni kollar när ni ska förbättra eller utveckla en organisations eller företags kundmöt
Vilka är de första faktorerna ni kollar när ni ska förbättra eller utveckla en organisations eller företags kundmöt
– En organisation behöver kontinuerligt utveckla och förbättra kundupplevelsen för att följa och anpassa sig till sina kunder och sin omvärld. Det är organisationerna som förstår och klarar av att göra det som lyckas bäst, säger Fredrik Udd, ny vd på Daymaker.
Vilka är de första faktorerna ni kollar när ni ska förbättra eller utveckla en organisations eller företags kundmöt
Vilka är de första faktorerna ni kollar när ni ska förbättra eller utveckla en organisations eller företags kundmöt
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.