– En organisation behöver kontinuerligt utveckla och förbättra kundupplevelsen för att följa och anpassa sig till sina kunder och sin omvärld. Det är organisationerna som förstår och klarar av att göra det som lyckas bäst, säger Fredrik Udd, ny vd på Daymaker.

Vilka är de första faktorerna ni kollar när ni ska förbättra eller utveckla en organisations eller företags kundmöt

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Utveckla din kundupplevelse 2017-03-24T01:22:31+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion