Utrikesföddas känner sig inte inkluderade i reklamen
Kommunikationsbyrån Gullers har tagit fram en undersökning som visar att en majoritet av de utrikesfödda inte känner sig inkluderade i reklam och information från svenska företag och organisationer. Gullers har även undersökt när utrikesfödda känner inkluderade eller inte inkluderade. Undersökningen är genomförd bland utrikes födda som har bott i Sverige i max 15 år via
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.