Toyota-krisen sätter kommunikationschefen i spotlighten
Toyotas återkallelse av tusentals bila, är en het fråga i internationell pr-press. Pr Weeks kolumnist Danny Rogers anser att det rör sig om en av de värsta någonsin i näringslivets historia. I Storbritannien kan en ny trend skönjas i Toyotas kris.
Danny Rogers anser att den visar att allt fler kommunikations- och pr-chefer tar platsen i mediernas rampljus i stället för de utsatta företagens chefer
Toyotas återkallelse av tusentals bila, är en het fråga i internationell pr-press. Pr Weeks kolumnist Danny Rogers anser att det rör sig om en av de värsta någonsin i näringslivets historia. I Storbritannien kan en ny trend skönjas i Toyotas kris.
Danny Rogers anser att den visar att allt fler kommunikations- och pr-chefer tar platsen i mediernas rampljus i stället för de utsatta företagens chefer
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.