Toyotas återkallelse av tusentals bila, är en het fråga i internationell pr-press. Pr Weeks kolumnist Danny Rogers anser att det rör sig om en av de värsta någonsin i näringslivets historia. I Storbritannien kan en ny trend skönjas i Toyotas kris.
 
Danny Rogers anser att den visar att allt fler kommunikations- och pr-chefer tar platsen i mediernas rampljus i stället för de utsatta företagens chefer

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Toyota-krisen sätter kommunikationschefen i spotlighten 2010-02-11T06:55:07+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion