Tiktok, vinnarkampanj och mätning på agendan
PÅ GÅNG. Sveriges Annonsörer gör webbinarium om Tiktok. Swedma bjuder in till en titt under huven på Rambolls kampanj Happy Commuter och Gullers bjuder in till seminarium om mätning. 10 december 9-10 Keep it real on Tiktok, Sveriges annonsörer, sänds digitalt 10 december 9-10 Framgången bakom kampanjen Happy Commuter som vann Diamantnyckeln 2021, Swedma, webbinarium
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.