Sveriges Informationsförening uppmanar sina medlemmar att skicka in mallar för hur en bra kommunikationsplan ska se ut. Syftet är att medlemmarna ska utnyttja varandras erfarenheter från "best practise", och på så sätt utveckla sina egna kommunikationsplaner.
 
Bidragen ska vara i form av en mall för hur man skriver en kommunikationsplan, det vill säga innehålla rubriker och underrubriker – inga färdiga planer

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Sveriges bästa kommunikationsplan efterlyses 2010-09-15T22:59:09+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion