Svenskt Näringsliv grillar om ungdomsarbetslöshet
Ungdomsarbetslösheten är rekordhög och har inför valet blivit en het debattfråga. Svenskt Näringsliv ville ställa politikerna mot väggen och lanserade i måndags webb-tv-satsningen Jobbgrillen med hjälp av JKL och Creo Media Group. Resultatet finns att följa på Youtube, Facebook och Twitter.
Ungdomsarbetslösheten är rekordhög och har inför valet blivit en het debattfråga. Svenskt Näringsliv ville ställa politikerna mot väggen och lanserade i måndags webb-tv-satsningen Jobbgrillen med hjälp av JKL och Creo Media Group. Resultatet finns att följa på Youtube, Facebook och Twitter.
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.