Svenska pr-företagen, intresseorganisationen för mindre pr-byråer, diskuterar konkreta samarbeten med Sveriges kommunikationsbyråer, tidigare Reklamförbundet.
 
– Jag och Björn Rietz (vd för reklamförbundet) har träffats och har många idéer på hur vi kan samarbeta i framtiden

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Svenska pr-företagen och Sveriges kommunikationsbyråer diskuterar samarbete 2009-11-25T19:22:15+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion