För två av Sveriges namnkunnigaste pr-byråer, Springtime och Burson-Marsteller, blev 2009 ett mycket tufft år. Och för båda byråerna slutade det med ett negativt rörelseresultat. I Springtimes fall handlade det om en felbedömning av konjunkturen.
Omsättningsmässigt minskade Burson-Marsteller med 14 procent, medan Springtime med 4 procent

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Stort vinsttapp för Springtime och Burson 2010-08-25T15:38:06+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion