Sociala medier oftast ett enmansjobb
42 procent av de amerikanska företagen har bara en person som jobbar med sociala medier medan 40 procent har 2-3 personer, visar visar en undersökning bland 2 714 kommunikatörer som PR Daily presenterar.&nbs
42 procent av de amerikanska företagen har bara en person som jobbar med sociala medier medan 40 procent har 2-3 personer, visar visar en undersökning bland 2 714 kommunikatörer som PR Daily presenterar.&nbs
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.