Den internationella mediekoncernen Aegis delade i våras upp verksamheten i kommunikationsbyrån Dist på två skilda varumärken: Dist och Domingo. Domingo har sedan dess växt med ett flertal nya kunder och medarbetare.
Mediekoncernen Aegis köpte pr-byrån Dist för drygt sex år sedan. Under de första två åren steg omsättningen kraftigt och låg kvar på en stabil nivå på drygt 30 miljoner kronor

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Sociala medier ger skjuts åt Domingo 2010-01-13T12:29:49+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion