Sociala frågor i fokus hos Intellecta
Public affairs-verksamheten är relativt nystartad hos börsnoterade Intellecta. Genom sin tradition från årsredovisningar och CSR-rapporter har byrån hittat ett naturligt fokus för public affairs-verksamheten: sociala frågor. Det framkommer i Veckans Briefs artikelserie om public affairs-byråer.
Martin Ljungström rekryterades 2006 till Intellecta, ungefär samtidigt som Intellecta också förvärvade varumärkesbyrån Rewir. Börsnoterade Intellecta har två dotterbolag
Public affairs-verksamheten är relativt nystartad hos börsnoterade Intellecta. Genom sin tradition från årsredovisningar och CSR-rapporter har byrån hittat ett naturligt fokus för public affairs-verksamheten: sociala frågor. Det framkommer i Veckans Briefs artikelserie om public affairs-byråer.
Martin Ljungström rekryterades 2006 till Intellecta, ungefär samtidigt som Intellecta också förvärvade varumärkesbyrån Rewir. Börsnoterade Intellecta har två dotterbolag
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.