Public affairs-verksamheten är relativt nystartad hos börsnoterade Intellecta. Genom sin tradition från årsredovisningar och CSR-rapporter har byrån hittat ett naturligt fokus för public affairs-verksamheten: sociala frågor. Det framkommer i Veckans Briefs artikelserie om public affairs-byråer.
Martin Ljungström rekryterades 2006 till Intellecta, ungefär samtidigt som Intellecta också förvärvade varumärkesbyrån Rewir. Börsnoterade Intellecta har två dotterbolag

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Sociala frågor i fokus hos Intellecta 2010-04-14T15:09:37+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion