Slaget om att få ranka hållbara varumärken
Hållbarhetsfrågorna är stekheta och nu finns inte mindre än tre svenska byråer som rankar varumärken efter hållbarhet. Men vad säger rankingarna egentligen och när blir de mer ett sätt att marknadsföra avsändaren på? Veckans Brief sökte svaren. Varumärken i stort sett slåss om att framstå som hållbara och en hög plats på en hållbarhetsranking är
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.