Skiftande mätmetoder hos kommunikationscheferna
Tiden då man mätte kommunikationsinsatserna med enbart pressklipp är för länge sedan förbi. Idag är metoderna betydligt mer omfattande och sofistikerade, och utvecklas vidare. Däremot skiftar metoderna för hur man mäter, vad man mäter och därmed budgeten för mätningarna
Tiden då man mätte kommunikationsinsatserna med enbart pressklipp är för länge sedan förbi. Idag är metoderna betydligt mer omfattande och sofistikerade, och utvecklas vidare. Däremot skiftar metoderna för hur man mäter, vad man mäter och därmed budgeten för mätningarna
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.