Sociala medier har varit en populär mediekanal för marknadsförare i rätt många år nu. I teorin. För i praktiken är det först under de senaste 18 månaderna som riktigt relevanta kampanjer börjat synas, och fungera. Följaktligen kommer 2010 innebära det riktiga genombrottsåret för sociala medier i mediemixen.
 
Vilket gör att en hel yrkeskår trängs i farstun för att sälja tjänster

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

”Så synar du din sociala medier-expert” 2009-12-09T19:28:41+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion