Så riggar försäkringsbolagen kommunikationen i turbulenta tider
Folksam, Trygg-Hansa och If berättar för Veckans Brief hur de riggar och utvecklar sin kommunikation för att ta position i en allt mer turbulent omvärld. Omvärldsläget har flyttat försäkringsbolagens frågor högre upp på agendan samtidigt som konkurrensen i branschen tätnar. – Geopolitik, pandemier, klimat- och samhällsförändringar ökar risknivån och gör att försäkringar och finansiell buffert
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.