Omnichannel betyder ”alla kanaler” och går, förenklat, ut på att på ett sammanhållet sätt maximera effekten av marknadskommunikationen i verksamhetens alla upptänkliga kanaler. Det handlar om att foga samman den fysiska och digitala världen för att kunna valla vidare i kundresan eller köpprocessen längs en snitslad bana

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Så bygger du en omnichannel-strategi 2016-11-17T18:34:11+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion