Så bygger du en omnichannel-strategi
Omnichannel betyder ”alla kanaler” och går, förenklat, ut på att på ett sammanhållet sätt maximera effekten av marknadskommunikationen i verksamhetens alla upptänkliga kanaler. Det handlar om att foga samman den fysiska och digitala världen för att kunna valla vidare i kundresan eller köpprocessen längs en snitslad bana
Omnichannel betyder ”alla kanaler” och går, förenklat, ut på att på ett sammanhållet sätt maximera effekten av marknadskommunikationen i verksamhetens alla upptänkliga kanaler. Det handlar om att foga samman den fysiska och digitala världen för att kunna valla vidare i kundresan eller köpprocessen längs en snitslad bana
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.