Att kommunikationsbyråer ska kunna leverera en bevakningstjänst till kund för sociala medier är idag lika självklart som att kunna producera ett pressmeddelande. Men verktygen för att lyssna av dessa mediekanaler är fortfarande under konstruktion och tills det finns självklara medel är det upp till byråerna själva att tillgodose dessa behov på bästa sätt

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Så avlyssnar du de sociala medierna 2010-04-14T19:54:10+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion