S och SD gör upp på FB
META-REKLAM. Systembolaget toppar listan över de aktörer som spenderade mest på reklam på Facebook under den senaste veckan, perioden 30 september – 6 oktober inom sociala frågor, val eller politik. Systembolaget spenderade 264 494 kronor på sju annonser och för första gången under 2024 väljer Systembolaget att ändra om sitt budskap i sin långkörande kampanj ”Annorlunda
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.