Konsumentbeteendet förändras snabbt. Adblockers används på fler än 600 miljoner enheter och antalet växer, kundlojaliteten minskar och det blir allt svårare för marknadsförare att fånga konsumenternas uppmärksamhet. Newscred har publicerat en artikel med tre lärdomar från sitt eget event ”Thinkcontent om hur content kan användas till att revolutionera marknadsföringen.

här är tipsen
linjera content-satsningarna med ditt företags affärsm&aring

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Revolutionera marknadsföringen med content 2017-06-02T06:22:55+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion