Publicis skapar pr- och eventnätverk
Publicis-koncernen slår ihop de tre varumärkena MS& L Worldwide, Publicis Consultants och Publicis Events och bildar MS&L Group. På så sätt vill Publicis skapa ett mer konsekvent, integrerat och globalt erbjudande, inte minst inom digitala medier.
 
MS&L Group får över 2 500 anställda och verksamhet i 50 länder

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Publicis samlar flera varumärken i MS&L Group, mm 2009-11-25T18:43:53+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion