Byrånätverket Omnicom ökade intäkterna med 6,3 procent till drygt 31 miljarder kronor under det första kvartalet. I nätverket ingår ett flertal pr-byråer. Bland annat äger Omnicom hälften av Kreab Gavin Anderson. Men pr-delen ökade svagare än övriga byråslag. Intäkterna från pr ökade med 2,4 procent till 3,2 miljarder kronor

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Pr ökar svagt hos Omnicom 2010-04-22T04:20:21+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion