Ikea Sverige och undersökningsföretaget Nepa sluter partnerskap. Nepa ska hjälpa Ikea att utvärdea investeringar i marknadsföring.

Riksbyggen
byter varumärkes – och reklambyrå till Scholz & Friends. Riksbyggen förnyar samtidigt med Mecka i Borås och med Futurniture i Stockholm.

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Polhem och Nepa tar hem tunga varumärken 2017-12-08T11:10:31+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion