Paulig vill vara en hållbar föregångare
HÅLLBARHETSPROFIL 65. Höga förväntningar från intressenter sätter hållbarhet i centrum för livsmedelskoncernen Paulig. Kaisa Lipponen är kommunikations- och hållbarhetsdirektör på det finska livsmedelsföretaget Paulig som driver varumärkena Paulig, Santa Maria, Risenta, Poco Loco och Zanuy. Hon berättar om sitt uppdrag: – Det är att driva ett hållbart livsmedelssystem som möjliggör hälsa och välbefinnande för både
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.