Paulig storlanserar snacks med lean marknadsavdelning
Varumärket Santa Maria tar klivet från taco och kryddor till chips. Ägarbolaget Pauligs globala marknadschef Paula Backman berättar om lanseringen av Santa Maria snacks och om varför Paulig hellre jobbar med externa byråer än inhouse. Santa Maria-chipsen är tillverkade på ett annat sätt än gängse. I stället för att friteras utsätts ingredienserna för värme och
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.