Netonnet trappar upp kampen med F&B

Netonnet aktiverar superhjältar och Forsman & Bodenfors i ett nytt kommunikationskoncept. Hemelektronikkedjan Netonnet har sjösatt sitt nya kommunikationskoncept ”Kampen för låga priser fortsätter” vars syfte är att försvara och stärka Netonnets marknadsposition som ska vara starkt associerat till låga priser. I konceptet finns en ny karaktär i form av en enorm superhjälte gjord av kartong
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.