MMS har valt tv-mätnings-leverantör
Tv-branschens mätbolag MMS slutförhandlar med en leverantör som ska leverera all mätning av tittande på tv och online-tv. En för undersökningsbranschen en gigantisk affär värd ungefär 50 miljoner kronor per år. Elva leverantörer har deltagit i upphandlingen. Nu är det skarpt läge. – Vi har ett huvudalternativ. Och ett reservalternativ, berättar Magnus Anshelm, vd för
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.