– Skandia befinner sig i gränslandet mellan samhällsfrågor och näringslivet. Som försäkringsbolag ska vi ta del i debatten och den allmänna diskussionen framförallt inom tjänstepensioner. Där har vi varit alltför tysta i några år, säger Anna Grönlund Krantz, chef för strategisk kommunikation på Skandia.

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Mer pr på Skandia – värvar och pitchar 2017-11-09T18:36:02+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion