I och med sociala mediers uppkomst och stora genomslag har medielandskapet drastiskt förändrats under de gångna åren.
Det nya medielandskapet innebär att många fler än tidigare pratar och kan göra sig hörda men faktum är att få verkligen blir lyssnade till. Nya opinionsbildare – kändisbloggare, ledarskribenter och kommentatorer – gör att påverkansarbete har blivit mera utmanande och svåröversiktligt än tidigar

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Madeleine Eriksson: Många pratar men få lyssnar – hur man påverkar det nya medielandskapets opinionsbildare 2010-03-23T21:48:12+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion