Kundservice väcker känslor
Kundservice genererar starka känslor bland konsumenter och är en avgörande konkurrensfördel. Detta framkommer i en rapport som teleoperatören Tele2 har tagit fram. I Tele2s undersökning Se kunden som har genomfört av Ipsos medverkar totalt 1 088 respondenter via webbpanel under perioden 13-19 januari 2023. Konsumenterna anger att 9 gånger av 10 väcker kontakten med kundservice positiva
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.