Årets uppsättning av pr-branschens stora prisgala Spinn var mer sprakande, nervig och larmig än vad jag kan minnas. Det känns som evigheter sedan förra galan för bara ett år sedan. Pr verkar vara en experimentlåda nu där ingen utmaning är för djärv att anta. Pr är inte längre en kampanj från A till B via vald mediekanal. Pr kan vara vad som helst. Det är både roande och lite oroand

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

”Kunderna hade inte ens beställt vinnarkampanjerna i Spinn” 2016-11-25T03:09:43+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion