Kunden: Guldägget bra bevis på att man lyckats
Ett guldägg väger inte tungt när kunden utvärderar kreativiteten hos en byrå. Däremot ses en vinst som ett bevis på att man gjort något bra, och fungerar också som marknadsföring internt i organisationen
Ett guldägg väger inte tungt när kunden utvärderar kreativiteten hos en byrå. Däremot ses en vinst som ett bevis på att man gjort något bra, och fungerar också som marknadsföring internt i organisationen
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.