Kommunikationen så dålig att kreativa kan sticka ut
Erik Modig är både konstnär och forskare i konsumentmarknadsföring vid Handelshögskolan i Stockholm. I en ny avhandling berättar han hur kreativ reklam skapas och vad den kan göra för företag och organisationer.
Han konstaterar i avhandlingen att reklam ofta misslyckas med att nå fram till kunderna.
Han konstaterar i avhandlingen att reklam ofta misslyckas med att nå fram till kunderna.
Erik Modig är både konstnär och forskare i konsumentmarknadsföring vid Handelshögskolan i Stockholm. I en ny avhandling berättar han hur kreativ reklam skapas och vad den kan göra för företag och organisationer.
Han konstaterar i avhandlingen att reklam ofta misslyckas med att nå fram till kunderna.
Han konstaterar i avhandlingen att reklam ofta misslyckas med att nå fram till kunderna.
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.