Erik Modig är både konstnär och forskare i konsumentmarknadsföring vid Handelshögskolan i Stockholm. I en ny avhandling berättar han hur kreativ reklam skapas och vad den kan göra för företag och organisationer.
Han konstaterar i avhandlingen att reklam ofta misslyckas med att nå fram till kunderna.

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Kommunikationen så dålig att kreativa kan sticka ut 2012-11-29T08:42:14+01:00 Dagens Opinion Dagens Opinion