KOMMUN 2: Nyköping lägger 15 miljoner på kommunikation

Två gånger om året lockar Nyköpings kommun med karga bad och lummiga trädgårdar i Stockholms tunnelbanor. Målet är att tillväxten ska öka och Ostlänken är en del av lösningen.
– Vi arbetar med en integrerad kommunikation och har samma syn på varumärket både externt och internt
Två gånger om året lockar Nyköpings kommun med karga bad och lummiga trädgårdar i Stockholms tunnelbanor. Målet är att tillväxten ska öka och Ostlänken är en del av lösningen.
– Vi arbetar med en integrerad kommunikation och har samma syn på varumärket både externt och internt
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.