Två gånger om året lockar Nyköpings kommun med karga bad och lummiga trädgårdar i Stockholms tunnelbanor. Målet är att tillväxten ska öka och Ostlänken är en del av lösningen.
 
– Vi arbetar med en integrerad kommunikation och har samma syn på varumärket både externt och internt

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

KOMMUN 2: Nyköping lägger 15 miljoner på kommunikation 2010-10-06T23:41:13+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion