Klimakteriesäkring lyfte Apotek Hjärtats varumärke
VINNARCASE. Apotek Hjärtats initiativ Klimakteriesäkringen prisades som bästa internkommunikation på Stora Kommunikationspriset. Syftet med initiativet var att belysa och lyfta kvinnliga medarbetare och öka kunskapen kring klimakteriet. – Det handlar om att vi vill klimakteriesäkra alla Sveriges arbetsplatser. Vi har genomfört Sifo-undersökningar som visar att det finns stor brist på både kunskap och förståelse för
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.