Kid Collective drar ner på sysselsättningen
Reklambyrån Kid Collective planerar att gå ned i arbetstid med 20 procent för hela personalstyrkan. Under juni 2024 la Kid Collective ett varsel på tio medarbetare. Nu bekräftar byråns vd Sofia Austern Björkman att ytterligare omfattande besparingar troligtvis kommer att genomföras under hösten 2024. – Det stämmer att vi nu sannolikt, men inte definitivt, kommer
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.