Kaplan stöper om marknadsavdelningar för 80 miljoner per år
I två tidigare artiklar har finska Avaus och svenska Curamando målat upp bilder av hela team med nya roller som growth hacker, performance marketer, community manager, ansvariga för content, kundinteraktion och analys samt förstås UX-designers.
I två tidigare artiklar har finska Avaus och svenska Curamando målat upp bilder av hela team med nya roller som growth hacker, performance marketer, community manager, ansvariga för content, kundinteraktion och analys samt förstås UX-designers.
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.