WPP samlar sina undersökningskoncerner under varumärket Kantar. I Sverige innebär det att TNS Sifo byter namn till Kantar Sifo, något som personalen informerades om i går.  Omorganisationen är ett led i att WPP vill öka andelen konsulttjänster i sitt undersökningserbjudande.
 
Vilka effekter får då namnskiftet för kunder och organisation på sikt i Sverige?

Vill du läsa mer?

Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se

Vill du prenumerera?

Fyll i din namn och e-post här nedan

Är du redan en prenumerant?

Fyll i formuläret nedan

Tipsa dagens opinion

Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Lämna ett tips

Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.

Kantar Sifo och breddar sitt erbjudande 2016-09-09T14:22:43+02:00 Dagens Opinion Dagens Opinion