Insikter ska driva Aller- och Splay-chefernas byrå
Insiktsdrivet rörligt content ska sätta Goodname på byråkartan. Under hösten 2022 grundade Mina Fagerfjäll, chef för Splay One, och Anders Rask, strategichef för Aller media, byrån Goodname som ska positionera sig som en contentbyrå som sätter insiktsbaserad kreativitet främst. – Rörlig bild i sociala medier är vår huvudgren, oavsett om det gäller employer branding, kampanj
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.