Insamlingsaktör störst bland FB-köparna
FACEBOOKREKLAM. Sverige för UNHCR toppar listan över de största reklamköparna inom sociala frågor, val eller politik på Metas plattformar den senaste veckan. Under årets femte vecka, perioden 29 januari-4 februari spenderar Sverige för UNCHR 290 729 kronor på 53 annonser vilket placerar insamlingsorganisationen i topp bland veckans största annonsörer på Facebook. Annonserna gäller insamlingar för FNs
Vill du läsa mer?
Mejla oss: prenumerera@dagensopinion.se
Vill du prenumerera?
Fyll i din namn och e-post här nedan
Är du redan en prenumerant?
Fyll i formuläret nedan
Tipsa dagens opinion
Lämna ett tips till oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.
Lämna ett tips
Använd formuläret nedan för att tipsa oss. Observera att du är helt anonym och att källskydd tillämpas. Rätten att vara anonym är reglerad i svensk grundlag.